اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۸۵۲۸

آقای تاج پاسخگو باشید؛ حذف لوگوی تیم ملی از لباس کی‌روش!

آقای تاج پاسخگو باشید؛ حذف لوگوی تیم ملی از لباس کی‌روش!
کی‌روش لوگوی تیم ملی فوتبال ایران را از لباس‌های خود حذف کرده است.
۱۰:۰۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۷
وانانیوز|

داستان کهکشانی شدن تراکتورسازی انگار ادامه دارد. تراکتورسازی با محمدرضا زنوزی، مالک متمولش تیمی شده که قرار است توجه‌ها را بیش از هر زمانی به خود جلب کند و البته برای رسیدن به قهرمانی بجنگد. با این هدف، به تازگی کوین کنستانت ستاره سابق میلان به تراکتورسازی تبریز اضافه شد و حالا خبر می‌رسد قرار است به‌زودی یک سرمربی بزرگ هم به تبریز بیاید تا هدایت تراکتور را به عهده بگیرد. در واقع تصور می‌شود که خریدهای بزرگ که به تازگی شروع شده و ادامه خواهد داشت، برای حضور سرمربی بزرگ انجام می‌شود. سرمربی بزرگی که احتمالا به‌زودی نامش را می‌شنویم. با این اتفاق، محمد تقوی بار دیگر دستیار خواهد شد و به‌عنوان کمک مربی کارش را در تراکتور ادامه خواهد داد. آیا این گمانه‌زنی نزدیک به واقعیت است؟

همین چندی پیش بود که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز به هواداران تیمش قول داد برای نیم‌فصل دوم یک تیم کهکشانی بسازد. با این صحبت‌ها همه منتظر یک سرمربی بزرگ و جدید بودند تا جای جان توشاک را بگیرد اما خبری از سرمربی نبود. البته محمد تقوی به‌عنوان سرمربی موقت هم خوب کار می‌کرد و نتایج نسبتا خوبی هم گرفت. این روند ادامه داشت که زنوزی تصمیم گرفت بدون سر و صدا کارهایش را پیگیری کند تا مبادا به تیم لطمه‌ای وارد شود. نتایج خوب دنبال می‌شد تا اینکه تراکتورسازی در خانه به فولاد خوزستان باخت. باختی که هم برای هواداران تراکتور تلخ بود و هم برای مسوولان باشگاه. با این اتفاق، کاملا مشخص بود که بحث حضور سرمربی جدید خارجی جدی‌تر از قبل خواهد شد. البته در این مورد خبری نمی‌شد و همه تصور می‌کردند تقوی به‌زودی به‌عنوان سرمربی ثابت کارش را دنبال خواهد کرد اما بحث برنگشتن آنتونی استوکس و لی اروین که به کشورشان رفتند و در موعد مقرر خبری از بازگشت‌شان نشد، باعث شد همه چیز به حاشیه برود.
با این اتفاقات، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی هم به دنبال راهی برای حل مشکل بازیکنان خارجی بود. در مقطعی خبر رسید باشگاه تراکتور قصد دارد از استوکس و اروین شکایت کند اما خبری از شکایت هم نشد. به این ترتیب با شروع تعطیلات نیم‌فصل محمد تقوی که به انگلیس برگشت تا کنار خانواده‌اش باشد، دست به کار شد و با استوکس جلسه گذاشت تا او را مجاب به بازگشت کند. این جلسه نتیجه مثبتی داشت و در نهایت استوکس به ایران برگشت تا کارش را در تراکتورسازی تبریز دنبال کند. بعد از این اتفاقات و چند روز بعد از شروع تمرینات هم تراکتور یک خرید بزرگ دیگر رو کرد. کوین کنستانت ستاره سابق میلان که به‌عنوان هافبک تدافعی بازی‌های زیبایی در لیگ ایتالیا به نمایش گذاشته بود، با قراردادی 5/3 ساله به تراکتورسازی تبریز پیوست. با این انتقال، خیلی‌ها سراغ ویدئوهای بازی‌های او رفتند و البته یکسری هم کنجکاو شدند که بدانند مبلغ قرارداد این ستاره فرانسوی- گینه‌ای چقدر است. شاید خیلی از مربیان هم تقوی را یک مربی خوش‌شانس می‌دانستند که در تراکتور می‌توانست با بازیکنان بزرگ کار کند. غافل از اینکه شاید بازیکنان بزرگ برای حضور مربی بزرگ به خدمت گرفته شدند. البته به طور مثال خرید سردار آزمون فقط یک شایعه است و ماجرای سردار و تراکتور در حد حرف باقی مانده است.
این روزها همه تصور می‌کنند تراکتور با همین کادرفنی و نفرات کارش را ادامه خواهد داد اما حالا خبر می‌رسد محمدرضا زنوزی به دنبال یک سرمربی بزرگ است تا او را برای نیم‌فصل دوم به تراکتورسازی بیاورد. در این مورد حتی گفته می‌شود زنوزی مذاکراتی با چند سرمربی بزرگ و نامی داشته که به‌زودی یکی از این نفرات به‌عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز معرفی خواهد شد. البته قبل از اینکه این سرمربی بزرگ با تراکتورسازی به توافق نهایی برسد و به ایران بیاید، ظاهرا قرار است یک بازیکن بزرگ خارجی دیگر هم به تراکتور اضافه شود تا این تیم کهکشانی‌تر از قبل باشد. تیمی که زنوزی به هواداران تراکتور قول داده بود و البته قرار است برای رسیدن به قهرمانی بجنگند. نه فقط برای قهرمانی در لیگ برتر بلکه برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا. هدفی که محمدرضا زنوزی ظاهرا برای چند فصل آینده روی آن برنامه‌ریزی کرده و به چیزی جز آن فکر نمی‌کند اما آیا پروژه کهکشانی‌ سازی مالک متمول تراکتورسازی، الزاما آن رویاها را خواهد ساخت؟ هیچ‌کس از فردا خبر ندارد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین